FREE Sephora Collection Make Up Remover or Lip Stain Sample

Hip2Save may earn a small commission via affiliate links in this post. Read our full disclosure policy here.

While supplies last, hurry and sign up to receive aΒ Free Sephora Collection Make Up Remover or Lip Stain Sample! Just take a short quiz and follow @sephoracollection on Instagram to qualify. Expect to receive your sample in about 2 weeks.

(Thanks, Free Stuff Times!)

Join The Discussion

Comments 60

  1. Claudia

    I think I got one lol

    • Collin (Mrs. Hip)

      Yay!

      • Claudia

        Ah i just cheked i got the confirmation email but never any sample πŸ™

  2. happymom

    Done, thank you!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re very welcome! Glad you could score the sample!

  3. Mrs.L

    Got it! Thanks πŸ™‚

    • Collin (Mrs. Hip)

      YW!

  4. Sandy

    I think I might have signed up for one. Kinda confusing. They didn’t confirm anything.

    • Sandy

      Nevermind. Got it. Just got email confirmation.

      • Collin (Mrs. Hip)

        Glad to hear it! Thanks for the update!

  5. Heather

    Yeah I’m a little confused if I did it or not… haha

    • Collin (Mrs. Hip)

      Hi Heather! You should receive an email confirmation that your sample is on it’s way!

  6. Jenn

    Thank you!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome Jenn!

  7. Allison

    Thanks!!!!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome!

  8. sherrycc

    Got it! Thanks!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re so welcome!

  9. Mina

    Got it thank you!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome Mina!

  10. Babymair

    Don’t no if I got it ,confusing ..

    • Collin (Mrs. Hip)

      Hi there! Did you get your confirmation email?

    • Babymair

      Thx Collin , finally got an email. Took about 2 hours .. Keep up the good work..

      • Collin (Mrs. Hip)

        Oh good! You’re very welcome! Thanks for the sweet comment! πŸ˜‰

  11. jennifer

    Yay!

    • Collin (Mrs. Hip)

      πŸ˜€

  12. Becky Hermann

    Whoop woooooo! Thanks, Collin!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re most welcome!

  13. Jenn

    Awesome!!! Thanks!!!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re very welcome Jenn!

  14. Maxine

    That makeup remover is magical. It instantly removed firetruck red lip stain from all over my toddler’s face!

    • Collin (Mrs. Hip)

      Oh good! Glad to hear how well the remover works! Thanks for sharing!

  15. Hannah

    Yay, got the confirmation email πŸ˜€ Thanks!!!

    • Collin (Mrs. Hip)

      Woohoo! You’re so welcome!

  16. Vicki

    Thank you.πŸ’œ I just received my confirmation

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome Vicki!

  17. Renee

    Thank you so muchď

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome! πŸ™‚

    • Aziz

      How can i get it

  18. riss

    Thank you! I got the confirmation email few minutes after I signed up.

    • Collin (Mrs. Hip)

      Good! YW!

  19. Tracy

    Yay!! Just got the email conformation for the lipgloss, thank you πŸ˜€

    • Collin (Mrs. Hip)

      Perfect! You’re welcome Tracy!

  20. Emilia

    I got the confirmation but I never entered my address, just asked for my zip code. That’s weird.

  21. Kim B

    Got the email so happy 😁 Thank You!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome!

  22. Sarab

    I just put in my address and never took a quiz hmmm I guess I will wait to see if I get an email

  23. Lynn

    Got it yay

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome Lynn!

  24. sban

    Thank you!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re so welcome!

  25. Lisa

    Got them. Thank you so much!!!!!

    • Collin (Mrs. Hip)

      You’re welcome Lisa!

  26. Kirsten Barrett

    Wow!!! Thanks Hip2Save…this is an amazing freebie..just received email confirmation..I cant wait :)))

    • Collin (Mrs. Hip)

      Perfect! You are SO welcome! πŸ˜‰

  27. Lisa

    It asks me to sign in but I don’t have a username or password

  28. Alisha

    I recvied my free sample today small but color was neutral pink smells and taste lol great is matte and drys down loved formula hated color but free is free lol

    • Deb

      Oh good I was wondering if they started shipping them out yet. Thanks for the update, I’ll start watching for mine!

  29. Deb

    I recieved the makeup remover today! Thank you hip2save for getting me little treats in the mail!

  30. Claudia

    Was never really sure if it signed me up but seeing as it waypast the 2 weeks and i havent gotten anything i guess it didnr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

It's not your Grandma's coupon site!

Sign up for a Hip2Save account (it's free) to access all of the awesome features!

Forgot Password?

Don't have an account? Register

Forgot Password

Don't have an account? Register

Become a Hip2Save Insider

Don't Miss Out! Join our large community of insiders - it's totally free! Once you join, you'll be able to save & share your favorite deals, rate posts and recipes and add items to your HipList and Cookbook! What are ya waiting for?!

Already have an account? Login

Become a Hip2Save Insider

Don't Miss Out! Join our large community of insiders - it's totally free! Once you join, you'll be able to save & share your favorite deals, rate posts and recipes and add items to your HipList and Cookbook! What are ya waiting for?!



Already have an account? Login

Thank you for rating!

Would you also like to leave us a comment?